WITAM W ZAŁĄCZNIKU ZAMIEŚCIŁEM PIĘĆ ZADANEK WARTYCH 40 PUNKTÓW. ZADANIE "9" ZOSTAŁO PRZEZ MNIE ZROBIONE WIĘC NIE JEST MI JUŻ POTRZEBNE. ZALEŻY MI NA RESZCIE. JEŻELI JEST TO MOŻLIWE PROSZĘ WYSYŁAĆ SKANY ZROBIONYCH ZADAŃ NA ADRES:

[email protected]

LUB NA GG: 1140332

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC:)
POZDRAWIAM
KAMIL

2

Odpowiedzi

2010-03-05T16:16:37+01:00
5
A
6
C
7
(4x²+3)(3x-2)+6x+5=12x³-8x²+9x-6+6x+5=12x³-8x²+15x-1
8
a)x=0,
x+4=0→x=-4,
x-2=0→x=2
b)
x²(x+3)-4(x+3)=0
(x²-4)(x+3)=0
x²=4→x=2, x=-2
x+3=0→x=-3
10
a²(-1)⁶+3(-1)³+6a-2<2
a²-3+6a-2<2
a²+6a-7<0
Δ=36+28=64
√Δ=8
a₁=-7, a₂=1
a∈(-7,1)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:37:48+01:00
Rozwiązanie w załącznikach
1 5 1