Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T15:40:35+01:00
Uwazam ze do europy trafia coraz wiecej uchodźców z państ afrykańskich poniewaz coraz czesciej zwracaja oni uwage na polozenie geopolityczne,oraz poprostu mozliwosc lepszego zycia w europie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T20:54:10+01:00
Uwazam ze do europy trafia coraz wiecej uchodźców z państ afrykańskich poniewaz coraz czesciej zwracaja oni uwage na mozliwosc lepszego zycia w europie.