Przetłumacz na angielski:
- Po wielu eksperymentach wynalazł żarówkę w 1879 roku.
- Te przedmioty wykorzystywane są do dziś.
- W 1887 roku otworzył dodatkowe laboratorium w West Orange, które stało się potężnym centrum laboratoryjnym. Teraz znajduje się tam muzeum.

Daje 50 punktów, więc postarajcie się to przetłumaczyć bez używania internetowego tłumacza, bo będzie bez sensu, wtedy zgłaszam.
Zdanie może być inaczej poukładane, ale żeby miało ten sam sens.

2

Odpowiedzi

2010-03-05T15:44:10+01:00
-after many experiments, he invented the light bulb in 1879.
-nie wiem ;)
-n 1887 he opened an additional laboratory in West Orange, who became a powerful laboratory's center. Now, there is a museum.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:46:54+01:00
- Po wielu eksperymentach wynalazł żarówkę w 1879 roku.
- Te przedmioty wykorzystywane są do dziś.
- W 1887 roku otworzył dodatkowe laboratorium w West Orange, które stało się potężnym centrum laboratoryjnym. Teraz znajduje się tam muzeum.

After many experiments, he invented the bulb in 1879 year.
These things are used until today.
In 1887, he opened an additional laboratory in West Orange, who became a mighty laboratory center. Now there is a museum.

pozdrawiam :]