Odpowiedzi

2010-03-05T15:45:50+01:00
Szanowny urzędzie gminy :
zwracam się z proźbą o fundusze dla naszej biednej koleżanki która jest bardzo chora i potrzebny jest przeszczep szpiku kostnego niestety na taka operacje czeka sie bardzo dlugo a ona moze umrzec. postanowilismy ze operacje jej zafundujemy ale jednak brakuje nam jeszcze 5 tysiecy zlotych. bardzo prosimy ! lekarz powiedzial ze jak za tydzien nie zrobi sie operacji ona umrze .
Szkoła w .....
Z góry dziękujemy serdecznie ! :)))


Licze na naj :]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:51:52+01:00
Dominika Kowalska, dn. 12 II 2010
ul. Sportowa 24
07-402 Lelis

Drogi wujcie naszej gmniny!


Jestem uczennicą klasy II ,,a" Gimnazjum im. Stanisława Wyspiańskiego w Lelisie.
Piszę do Pana z ogromną prośbą. Pan jako osoba wysoce postawiona w naszej gmnie swoją osobą mógłby wesprzeć organizowaną przez naszą klasę zbiórkę pieniędzy dla naszej koleżanki Ani. Ania od dłużeszego czasu walczy z chorobą, a moja klasa pragnie ją wesprzeć i zebrać potrzebne pieniądze na dalsze leczenie. Pańska osoba mogłaby zmobilizować mieszkańców do podjętej przez nas inicjatywy.
Niecierpliwie czekamy na odpowiedź.

Dominika wraz z uczniami klasy II ,,a"
1 5 1