Odpowiedzi

2010-03-05T15:44:46+01:00
Mały kubek

3/4*1= 0.75
1-0.75= 0.25

Duży kubek
4/5*1.5= 1.2

1.5-1.2= 0.3

Więcej zostało w dużym
8 4 8
2010-03-05T15:46:05+01:00
X + 1,5x= 2 ½x

x - ¾x= ¼x -mniejszy kubek
2½ x - ⁴/₅x= ⁵/₂x - ⁴/₅x= ¹⁷/₁₀x = 1,7x -większy kubek
Więcej zostało w większym kubku.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:46:28+01:00
Duży kubek- 1,5 x
Mały kubek-x

Potem:
Mały kubek x-3/4x= 1/4x= 0,25 x
Duży kubek 1,5x-4/5(1,5x) 1,5x-1,2x=0.3x

Więcej zostało w dużym kubku
12 4 12