Odpowiedzi

2010-03-05T15:51:42+01:00
P=UI
I = P/U
I = 100W/220V = 10/22 A

R = U/I = 220V / 10/22A = 220V * 22/10 A = 484oma

P = UI
P = I(stałe) * U( 2 razy mniejsze)
więc moc zmniejszy sie dwukrotnie

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:54:39+01:00
U= 220V
P= 110W
I = ?
P= U*I |:U
I = P/U
I = 100/220
I = 0,45A
[W/V] = [V*A/V] = [A]

a)
R= U/I
R= 220/0,45
R = 488,89
[V/A] = [OM]

b)
I = 0,45A
U = 100V
P = U*I
P = 110*0,45
P = 49,5W
[V*A]= [W]

MOC ZMIENI SIĘ O 60,5W.