Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:54:32+01:00
A) na pewno
-jak dwa razy dwa

b) zrezygnować z czegoś
-postawić na czymś krzyżyk

c)przeszkadzać
- stawać komuś na drodze

d)nie patrząc na oślep
- z zawiązanymi oczyma
2010-03-05T16:13:31+01:00
A) Na pewno
-jak dwa razy dwa

b) Zrezygnować z czegoś
-postawić na czymś krzyżyk

c)przeszkadzać
- stawać komuś na drodze

d)nie patrząc na oślep
- z zawiązanymi oczyma...;)

Fajnie że mogłam pomóc...;)