Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:06:46+01:00
Warszawa 21.03.2010 rok



Drogi Narodzie...
Apeluje do was o nie marnowaniu chleba.
Nie wyrzucajcie go, gdyż w Polsce jak i na świecie jest bardzo dużo rodzin, ludzi bezdomnych, dla których taka mała kromka chleba może uratować życie.
Może właśnie w twojej miejscowości, na twojej ulicy jest taka osoba... pomóż jej, okaż trochę serca...
Tak więc pamiętajmy, Jedna kromka a tak wiele znaczy dla biednej osoby, która dziennie na wyżywienie może przeznaczyć 1zł.
Z uszanowaniem...

___________
podpis
2010-03-05T16:09:12+01:00
Szanowni Państwo!
Jestem obywatelem Polski nie podoba mi się, ze wyrzucacie chleb.
Na świecie są ludzie którzy głodują ,ponieważ nie mają co jeść (np. w Afryce ).Kiedy nie możecie już jeść, to zostawcie na później .Pomyślcie sobie przecież są ludzie , którzy chodzą głodni.
PAMIĘTAJCIE!!!