Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:17:22+01:00
2008-Martti Ahtisaari - negocjator konfliktów międzynarodowych
2004-Wangari Maathai - działaczka ekologiczna
2002-Jimmy Carter - działacz na rzecz pokoju
2001-ONZ - praca na rzecz bardziej zorganizowaego i bardziej pokojowego świata
1999-Lekarze Bez Granic - ratowanie życia ludziom w krajach pozbawionych opieki medycznej
50 4 50
2010-03-05T16:19:31+01:00
1. Martti Ahtisaari, były prezydent Finlandii, negocjator konfliktów międzynarodowych nagrodę dostał w 2008 roku
2. Al Gore i Międzyrządowy Zespół do spraw Zmian Klimatu, były wiceprezydent Stanów Zjednoczonych i działacz na rzecz ochrony środowiska, nagrodę otrzymano w 2007 roku
3. Grameen Bank założona przez Muhammada Yunusa instytucja finansowa przyznająca tzw. mikrokredyty najbiedniejszym mieszkańcom krajów rozwijających się. Nagroda otrzymana w 2006 roku
4. Międzynarodowa Agencja Energii Atomowej (MAEA) – organizacja pracująca na rzecz bezpiecznego i pokojowego wykorzystania energii nuklearnej. Nagrodę otrzymano w 2005 roku
5. Wangari Muta Maathai − działaczka ekologiczna, założycielka Partii Zielonych Kenii – Mazingira, laureatka Pokojowej Nagrody Nobla w 2004 roku.
6. Szirin Ebadi – prawniczka irańska, znana działaczka na rzecz praw człowieka. laureatka Pokojowej Nagrody Nobla w 2003 roku.



Mam nadzieje ze pomogłam :):):)
44 3 44