Odpowiedzi

  • Muki
  • Początkujący
2010-03-05T16:06:45+01:00
Aby szybować jak ptactwo i komunikacja.
5 2 5
2010-03-05T16:07:25+01:00
Woloność,
chęć podróżowania po świecie,
bycie niezależnym,
latanie,
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:10:28+01:00
Ikar z mitu greckiego jest postacią, która ukazuje marzenia człowieka o potędze. Ludzie pragną odkrywać tajemnice świata. Przekraczać wszelkie ludzkie granice. Chcą robić rzeczy, które wydają się dla człowieka nieosiągalne. I często takie właśnie są. Zarówno Dedal jak i Ikar przekroczyli taką granicę.
5 3 5