Krzyżówka::
1. Afisz wywieszany w miejscach publicznych, mając najczęściej artystyczną szatę drukarską, malarską lub graficzną.(na 6 liter)
2. Relacja, opisy i komentarze narratora.(na 8 liter)
3. Środek stylistyczny polegający na nadaniu cech istot żyjących przedmiotom, zjawiskom i pojęciom.(na 9 liter)
4. Wierszowana opowieść o niezwykłych wydarzeniach, oparta na motywach z baśni i legend.(na 7 liter)
5. Wyraz o podomnym lub takim samym znaczeniu, co inny wyraz.(na 7 liter)
6.Parzyste, przeplatane, okalające.(na 12 liter)
7. Zaskakujące połączenie wyrazów, niezgodne z ich podstawowym znaczeniem.(na 10 liter)
8. Krótki rymowany utwór oparty na zabawnym pomyśle, zakończony sentencją lub zaskakującą puentą.(na 7 liter)
9. Środek stylistyczny; wyraz- najczęściej przymiotnik- będącyokreśleniem rzeczownika.(na 6 liter)
10. Może być ramowy lub szczegółowy.(na 4 litery)
11. Umowny znak ukrytej treści w konkretnym dziele literackim bądź plastycznym.(na 6 liter)
12. Zwięzłe, wyraziste zdanie zawierające ogólną myśl o charakterze filozoficznym lub moralnym.(na 9 liter)
13. Fikcyjna osoba, która opowiada o świecie przedstawionym.(na 8 liter)
14. Rodzaj rymów o układzie: abba.(na 9 liter)

proszę pomóżcie ^^

nie musicie pisać wszystkiego napiszcie to co wiecie

3

Odpowiedzi

2010-03-05T16:16:36+01:00
3.Ożywienie
5.Synonim
7.Przenośnia
8.Fraszka
9.Epitet
10.Plan
12.Pouczenie
14.Okalające
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:17:21+01:00
1.Plakat
2.Przeżycia
3.Ożywienie
4.Powieść
5.Synonim
6.
7.Przenośnia
8.Fraszka
9.Epitet
10.Opis
11.Symbol
12.Pouczenie
13.Narrator
14.Okalające
20 3 20
2010-03-05T21:15:04+01:00
1.plakat
2.przeżycia
3.ożywienie
4.powieść
5.synonim
6. :|
7.przenośnia
8.fraszka
9.epitet
10.opis
11.symbol
12.pouczenie
13.Narrator
14.okalające

Proszę
Buzzy ;-)
14 3 14