Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:17:29+01:00
Aby włąączyc sie w życie mojej parafii powinanm chodzic do kościoła, modlic sie. Powinnam angazowac sie w sprawy kościoła czyrtac w kościele , byc ministrantem. pomagac księdzu przy robieniu ozdób, wykonywac jasełka<okres Bozonarodzeniowy> palmy, itp.
oraz powinnam szanowac KOsciŁ , nie niszyc ławek, itp
oraz powinnam wspierac kosciół finasowo.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T16:19:22+01:00
Uwazam ze przede wszystkim nalezy uczestniczyc w mszach sw. regularnie oraz dawac na ofiare w swojej parafii.Nastepnie mozna ubiegac sie o to by zostac ministrantem czyli pomagac kosciolowi.Ministranci aktywnie uczestnicza w zyciu prarafii.
3 3 3
2010-03-05T16:32:06+01:00
Można się wcielić w życie parafi poprzez wpłacanie (chociaż kilka złotych) na cele charytatywne które organizuje poarafia. Można również uczestniczyć w nieobowiązkowych mszach oraz zachęcać innych aby także w nich uczestniczyli.
5 2 5