Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:16:55+01:00
M. Zakopane
D.Zakopanego
C. Zakopanemu.
B. Zakopane
N. (z) Zakopanym
Ms. (o) zakopanym
W. O Zakopane!
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T16:17:56+01:00
M. Zakopane
D. Zakopanego
C. Zakopanemu
D. Zakopanego
N. Z Zakopanym
Msc. O Zakopanym
W. Zakopan
3 4 3
2010-03-05T16:19:09+01:00
M. Zakopane
D.Zakopanego
C. Zakopanemu.
B. Zakopane
N. Zakopanym
Ms. zakopanym
W. O Zakopane!

;)))
2 5 2