1. Dokończ zdania tak, aby powstały zdania złożone współrzędnie łączne i rozłączne.

a)
Urządzę piękny ogród i ...

Urządzę piękny ogród lub ...

b)
Posadzę egzotyczne drzewa oraz ...

Posadzę egzotyczne drzewa albo ...

c)
Zbuduję altanę i ...

Zbuduję altanę lub ...

d)
Zwrócę się o pomoc do projektanta,a ...

Zwrócę się o pomoc do projektanta badź ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:19:55+01:00
Urządzę piękny ogród i POKAŻĘ KOLEŻANCE

Urządzę piękny ogród lub ZBUDUJĘ DOM

b)
Posadzę egzotyczne drzewa oraz KRZACZKI OWOCOWE

Posadzę egzotyczne drzewa albo WYHODUJĘ ALOES

c)
Zbuduję altanę i BĘDZIE MIŁO

Zbuduję altanę lub SZKLARNIĘ

d)
Zwrócę się o pomoc do projektanta,a ON MI POMOŻE

Zwrócę się o pomoc do projektanta badź DO SIOSTRY
7 3 7
2010-03-05T16:20:27+01:00
A)i będę sie nim cieszyć (chwalić)
albo posadzę kwiaty w doniczki .
b)oraz egzotyczne rośliny

w taki sposób to trzeba chyba robić dalej mi się nie chce robić , bo nie mam pomysłów ;p
3 2 3
2010-03-05T16:21:23+01:00
Urzadze piekny ogród i zbuduje altankę
urzadze piekny ogród lub posadze drzewka owocowe




posadze eg drzewa oraz kilka krzewów porzeczek
posadze eg drzewa albo drzewka ozdobne
zbuduje altane i posadze kwiaty
lub uyrzadze ogród
Zwróce sie op pomoc projektanta a pozniej pojdziemy po zakupy
badz pojade do kolezanki
dostałam za to 5 ;):)
3 2 3