Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:18:55+01:00
Scenki rodzjowe to przedstawienie scen z życia codziennego, we wnętrzach (domów, warsztatów, karczm, itp.) lub w plenerze (na ulicach, w zabudowaniach gospodarczych, ogrodach, na targowiskach, lodowiskach itp.) Osoby przedstawiane są w trakcie wykonywania różnych czynności (praca, zabawa, święta rodzinne, zabawne lub dramatyczne sytuacje)
1 5 1
2010-03-05T16:20:02+01:00
Jest to scena z życia codziennego. Postacie ze scen rodzajowych pozostają zwykle anonimowe i przeplatają się przez wszystkie okresy malarstwa . zwykle malowane są postacie we wnętrzach (domów, warsztatów, karczm, itp.) lub w plenerze (na ulicach, w zabudowaniach gospodarczych, ogrodach, na targowiskach, lodowiskach itp.); w odróżnieniu od portretów zbiorowych osoby przedstawiane są w trakcie wykonywania różnych czynności (praca, zabawa, święta rodzinne, zabawne lub dramatyczne sytuacje).
1 5 1
2010-03-05T16:21:31+01:00
Scenki rodzjowe to przedstawienie scen z życia codziennego, we wnętrzach (domów, warsztatów, karczm, itp.) lub w plenerze (na ulicach, w zabudowaniach gospodarczych, ogrodach, na targowiskach, lodowiskach itp.) Osoby przedstawiane są w trakcie wykonywania różnych czynności (praca, zabawa, święta rodzinne, zabawne lub dramatyczne sytuacje)