Napisz podane informacje w postaci równań :
a) Liczba x zmniejszona o 7 jest równa 21
b)Dwukrotność pewnej liczby jest równa 58
c)Liczba p zwiększona o 10% to 125
d)Suma trzech kolejnych liczb naturalnych jest równa 54

NAJLEPSZE I DOBRE ROZWIĄZANIE DOSTAJE NAAAAJ !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:24:10+01:00
A) x - 7 = 21
b) 2 x = 58
c) p + p :10= 125
d) x + 2x+ 3x= 54
1 5 1
2010-03-05T16:24:12+01:00
X-7=21
2x=58
p+10%p=125
1N+2N+3N=54

Zaznacz nauczycielce ze za N przyjoles liczbę naturalną
2010-03-05T16:29:03+01:00
A) x-7=21
b)2x=58
c) p + 10%p=58
d) 2n +4n + 6n=54