Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:28:29+01:00
Sąnazwy to planet : Pluton, Wenus, Mars (oznaczają również nazwy bogów)

nie wiem : raczej nie mogę brać pod uwagę związków frazeologicznych jeżeli tak to mi napisz to ci podam ze 20. Ale sądze że hodzi o same pojedyńcze wyrazy:)
3 3 3
2010-03-05T17:31:47+01:00
Itaka- teraz biuro podróży, a w mitologii wyspa
Ambrozja- teraz lody a w mitologii napój bogów dający nieśmiertelność
2 5 2