Zad.1 korzystajac z podanych obok informacji,oblicz,ile przekatnych ma szesciakot,a ile osiemdziesiokat.sprawdz podany wzor dla czworokata i trojkata.

liczba przekatnych w wielokacie o n bokach n(n-3):2


zadanie2 Na skoczni narciarskiej typu k120 liczbe punktow za skok dlugosci x metrów oblicza sie wedlug wzoru:
liczba punktów=60+(x-120)*1,8
ile punktów otrzymuje zawodnik za skoki dlugosci 100m,120m i 130,5m?
UWAGA:do punktów za dlugosc skoku odlicza sie takze punkty za styl
(PROSZE POMUZCIE)DAM NAJ jak ktos zrobi wszystko

2

Odpowiedzi

2010-03-05T16:41:46+01:00
Zadanie 5 ze strony 165
Lp = liczba przekątnych | n = 6
Lp = 6 × (6 - 3) : 2
Lp = 9 przekątnych

Lp = 80 × (80 - 3) : 2 | n = 80
Lp = 3080 przekątnych

Lp = 4 × (4 - 3) : 2 | n = 4
Lp = 2 przekątne

Lp = 3 × (3 - 3) : 2 | n = 3
Lp = 0 przekątnych

zadanie 6 ze strony 165
x = 100m
60 + (100 - 120) × 1,8 = 24 punkty
x = 120m
60 + (120 - 120) × 1,8 = 60 punktów
x = 130,5m
60 + (130,5 - 120) × 1,8 = 78,9 punktów
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
  • AngW
  • Rozwiązujący
2010-03-05T16:42:45+01:00
Zad 1
sześciokąt:
6*(6-3):2=9
osiem dziesięciokąt:
80*(80-3):2=3080
czworokąt:
4*(4-3):2=2
trójkąt:
3*(3-3):2=0

zad 2
100 m:
60+(100-120)*1,8=60+(-36)=24
120 m:
60+(120-120)*1,8=60
130,5 m:
60+(130,5-120)*1,8=78,9
32 4 32