Wymyśl tekst, który można by wpisać w puste miejsca , aby powstał dowcipny wierszyk .
..................................łódka,
..................................krótka.
..................................wędrówki,
..................................krówki.
po muście plis :*

3

Odpowiedzi

2010-03-05T16:30:15+01:00
Płynie łódka
rzeka krótka.
koniec naszej wedrowki
celem sa krówki.
4 2 4
2010-03-05T16:30:34+01:00
Była sobie łódka,
nie była dość krótka
potrzebowała ona wędrówki,
a po drodze spotkała krówki.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:31:21+01:00
Po morzu raz płynęła łódka
Tak się złożyło, że była za krótka
I musiał nastąpić już kres jej wędrówki
Pomimo, że wiozła cukierki - krówki
4 5 4