TABELA W ZAŁACZNIKU!!!!DAM NAJLEPSZA.

zadanie1.Podane w tabeli określenia ułóż tak by przedstawiały przebieg impulsu nerwowego,który spowodował cofnięcie ręki Wojtka po dotknięciu gorącego naczynia.

W tym celu wstaw cyfry od 1 do 5 w ostatniej kolumnie tabeli(1-oznacza początek przebiegu impulsu,5-jego koniec)

-OPISANY PRZEPŁYW IMPULSU NAZYWAMY ..............?










3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T16:37:30+01:00
W załączniku: rozwiązanie (2,5,3,1,4- jakbyś nie mógł otworzyć, to jest tu kolejność w jakiej powinno być)
Łuk odruchowym nazywamy.
1 5 1
2010-03-05T16:39:52+01:00
Niestety chociaż chce to nie moge otworzyć tego linku :| sory .
A to drugie czyli :OPISANY PRZEPŁYW IMPULSU NAZYWAMY Poparzeniem . :)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T16:42:35+01:00
Droga czuciowa-2
efektor-5
Ośrodek nerwowy w rdzeniu kręgowym-3
receptor-1
Droga ruchowa -4

Opisany przepływ impulsu nazywamy łukiem odruchowym