Dowiedz się od rodziców, dziadków, lub innych starszych osób, co w dzieciństwie budziło Twój największy lęk. Napisz wypracowanie w formie wspomnienia o tym, jak przestraszyło cię coś zupełnie zwykłego (normalnego).

proszę o jakieś fajne pomysły lub wypracowania ( za wypracowania prędzej dam te punkty niż za pomysły).

2

Odpowiedzi

2010-03-05T16:39:52+01:00
Moja babcia opowiadala kiedys jak szla lasem przez pomiedzy dwoma gorkami i nagle nad nia z jednej gorki na druga zaczely przeskakiwac dziki... na szczescie pobiegly dalej i nic sie nie stalo
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:43:00+01:00
-bałam się ciemnych miejsc
-fryzury mojej cioci
-sztucznych zębów mojego dziadka
-nowych osób
-mój starszy brat! ;p
-kąpiel (często u małych dzieci zdarza sie że boją się kąpieli)
-spłukiwaniu włosów przy kapieli
-bajki "Listonosz Pat" xd
-nocnika (podobno je siusiaki)pff ;p
- baby jagi w szafie
-spać sam/a
-piosenki pt ...
- kujących bluzek pod szyje
- horrorów
- ciemności
5 4 5