Ostatnio w wiadomościach, bodajże, słyszałam jak mówili o jakiejś darmowej stronie internetowej z lekturami, tylko pech chciał, że sobie nie zapisałam adresu, wie ktoś może jaki jest ten adres ? Albo jeszcze lepiej gdyby ktoś miał dostęp do książki "Sen nocy letniej" :)

3

Odpowiedzi

2010-03-05T16:47:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:48:27+01:00
Www.wolnelektury.pl

jest dużo ale nie wiem czy wszystkie:P
1 5 1
2010-03-05T16:48:54+01:00