Odpowiedzi

2010-03-05T16:47:49+01:00
Sosna ma nasiona w szyszkach
6 3 6
2010-03-05T16:49:06+01:00
Ma szyszki w których są nasiona
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:55:35+01:00
Sosna należy do nagonsiennych roślin bo:
-jest drzewem wiecznie wielonym
-nie zrzuca liści
-drzewa i krzewy iglaste
-liście przekształcone w igły
- wytworzyły kwiaty i nasiona

proszę mialam to dzisiaj na lekcji xD

liczę na NAJ..!
buziak ;*
98 3 98