Pomóżcie proszę mam zadanie .Temat liczby wymierne ,liczby dodatnie i ujemne
plecenie .Podaj:
a)wszystkie liczby całkowite ujemne większe od minus6
b)wszystkieliczby całkowite mniejsze od minus 7i większe od minus10
c)trzy liczby mniejsze od minus 14 i większe od minus15
d)dwie różne liczby ,których odległośćod zera jest jednakowa
e)dwie liczby :jedną dodatnią ,drugą ujemną ,między którymi odległość na osi liczbowej wynosi12,5.
Bardzo proszę pomóżcie.Z GÓRY DZIEKUJĘ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T16:58:04+01:00
A) - 5 ; -4 ; - 3 ; - 2 ; - 1
b) - 8 ; - 9
c) - 14,5 ; - 14, 7 ; - 14,9
d) 50 ; - 50
e) - 6 ; 6,5
2010-03-05T17:06:08+01:00
A) - 5 ; -4 ; - 3 ; - 2 ; - 1
b) - 8 ; - 9
c) - 14,5 ; - 14, 7 ; - 14,9
d) 50 ; - 50
e) - 6 ; 6,5


trochę zajeło obliczanie