Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:05:01+01:00
...do Krakowa. Wyjeżdzamy juz za tydzien w sobote rano. Cały tydzien w krakowie nie oge sie doczekać. Zwiedzimy wawel, sukiennice ah i te centra handlowe po prostu bomba. Najwazniejszy i najbardziej ekscytujaca jest wizyta na planie majki o ktorej zawsze marzyłam. Spotkam sie z aktorami ludzi, wyzszych sfer. Nie moge sie doczekac Madziu ( przypusmy ze to jest list) jak bede wysle ci fotki i zalatwie autografy. Ciesze sie ze wzielam udzial w tym konkursie za tak niewiele wygrałam wspaniałą przygode zycia. Bedziemy mieszkac w hotelu który ma widok na wisłe jeszcze nei wspomniałam ze jest 5 gwiazdkowy. Szkoda ze nie moge cie zabrac, bedzie mi ciebie kochana brakować. Jestem przeszczesliwa wygrałam konkurs przez pasje i zainteresowanie aktorstwem. Zawse marzyłam by jechac do Krakowa. Na koniec pozdrawiami buziakiiiiii , bede dzwonic
Twoja Natalia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:14:47+01:00
Wygrałem konkurs recytatorski.Jadę do wrocławia, na finał tego konkursu, gdzie są najlepsi z najlepszych i będą walczyć o pierwsze miejsce w tym ostatnim etapie tego konkursu. Jestem bardzo podekscytowany i nie mogę się doczekać,kiedy już będzie ten ostatni etap i mam nadzieję, że wygram.
Kiedy usłyszałem, że dostałem pierwsze miejsce w drugim etapie, to nie mogłem się nacieszyć i byłem bardzo uradowany i gdy przyszedłem prosto ze szkoły, opowiedziałem wszystko rodzicom, że na początku miałem tremę, ale gdy zacząłem recytować, to już ta trema przeszła.Kiedy już jechałem do Wrocławia na finał tego konkursu, to czułem, że mogę coś w życiu osiągnąć i byłem z siebie bardzo dumny z tego powodu. Prze rozpoczęciem tego konkursu
znów miałem taką tremę, że myślałem, że nie powiem tego wiersza. Byłem
trochę spięty, lecz pani, z którą tam pojechałem powiedziała mi, że tu są najlepsi z najlepszych i między innymi ja. Wtedy znów uświadomiłem sobie,
że mogę wszystko, jeżeli tylko będę chciał. Wziąłem sprawy w swoje ręce i gdy
była moja kolej, ani razu się nie zaciąłem przy recytowaniu, ani nie dałem się pokonać tremie. Dzięki temu wygrałem pierwsze miejsce i byłem z siebie jeszcze bardziej dumny i gdy coś mi nie wychodziło to pocieszałem się tym, że mogę osiągnąć wszystko, jeżeli będę miał nadzieję i będę wytrwały.











MYSLE< ZE POMOGLAM:)