Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:00:12+01:00
Józef z Arymatei zdjął Jezusa z krzyża
Piotr odciął ucho żołnierzowi w obronie Jezusa
Sługa arcykapłana Malchos
1 5 1
2010-03-05T17:00:55+01:00
Józef z Arymatei zdjął Jezusa z krzyża
Piotr odciął ucho żołnierzowi w obronie Jezusa
2010-03-05T17:02:10+01:00
Józef z Arymatei .

Był tam człowiek dobry i sprawiedliwy, imieniem Józef... On to udał się do Piłata i prosił o ciało Jezusa. Zdjął je z krzyża, ...

Piotr .

bł osobą mającą pojmać Jezusa .