Odpowiedzi

2010-03-05T17:04:26+01:00
Szkla od okularow wlozyc w puszke i zrobic z niej lornetke
lustro jako tratwa
but jako obrona przed dzikimi zwierzetami [mozna nim rzucic w zwierze]
a agrafke to juz nie wiem
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:13:06+01:00
But - Gdy będzie leciał samolot gdzieś w pobliżu, można wrzucić but do wody, a ludzie w samolocie zobaczą plusk wody. Wyjąć sznurówkę.

Pusta puszka po konserwach - Można zrobić z niej pudełeczko na znalezione na wyspie rzeczy, lub włożyć do niej list. ( o ile mamy papier :P:P)

Agrafka - Do sznurówki z buta przywiązać do agrafkę na dziać na nią robaka i mamy wędkę! :D

Okulary - Wygiąć oprawki, nadziać na nie złapaną rybę, rozpalić ogień za pomocą szkieł z okularków i usmażyć rybkę :)

Lustro z ramą - Odbić światło słońca, wtedy będziemy widoczni a rama może iść jako drewno na opał :)

Pozdro !! ;D Mam nadzieję że pomogłam :)
7 3 7