Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:08:09+01:00
Oto najnowsze czekoladki naszej wspaniałej firmy "Wedel"

Niesamowity smak i dobra cena !

Dostępne także w różnych smakach ! Waniliowa, truskawkowa, orzechowa z rodzynkami, a także mleczna !
1 5 1
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-05T17:17:12+01:00
Najnowsze czekoladki!!! naszej firmy
Niepowtarzalny smak i aromat.

Dostępne już od 1,99 w Najlepszych sklepach w mieście.

Wedel i ty to znak równości nie zapomnij o naszej Firmie Wedel i naszych przepysznych czekoladek.