Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:09:32+01:00
Http://www.strazak.fogi.pl/otwp.php
15 4 15
2010-03-05T17:13:26+01:00
Cobys zrobił jak bys nie miał zadnekoumunturowania ochronnego jezeli u sąsiatki jest włonczony gaz??
co bys zrobił jezeli płonie pozar w twojim bloku a do uradowania sa dwie osoby jedna starsza pani a drugi malutki cztero miesieczne a nie masz czasu zebu uratowac oby dwie ??
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:13:39+01:00
Podam ci linki:

http://www.strazak.fogi.pl/otwp.php

http://zpzosprpwbochni.w.interia.pl/mlodziez/otwp/materialy/otwp/otwp-pytania2004m.htm

http://zpzosprpwbochni.w.interia.pl/mlodziez/otwp/materialy/otwp/otwp-testprzyklady.htm

http://www.sebekfireman.host247.pl/straz/wiedza/2003s.pdf

http://www.sebekfireman.host247.pl/straz/wiedza/2002s.pdf

;DD
mi to pierwsze nie działa.Dlaczego ?