Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:19:19+01:00
Kraj wschodzącego słońca, bo jest najbardziej położona na wschód, a więc u niej najszybciej wschodzi słońce... dla nas, to tam się zaczyna wschód słońca

kraj kwitnącej wiśni, bo tam jest ogromna ilość sadów pełnych wiśni. kiedy one kwitną, jest ogromnie piękny widok i zapach

krak klesk zywiolowych, bo jest to teren nad oceanem spokojnym, jednak w takim klimacie czesto pojawiają sie churagany, ogromne deszcze, trzęsienia ziemi, monsuny...
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:32:56+01:00
Japonię nazywa się krajem wschodzącego słońca, ponieważ Chińczykom wydawło się, że Słońce wschodzi codziennie z Wysp Japońskich.

Japonię nazywa się krajem kwitnącej wiśni, ponieważ wiosną w Japonii wszędzie jest pełno kwiatów tego drzewa o najróżniejszych odcieniach różu. Widać je w parkach, ogrodach, a nawet z autostrad.

Japonię nazywa się krajem klęsk żywiołowych, ponieważ cały obszar wschodnich wybrzeży Azji jest aktywny sejsmicznie. Często są tam trzęsienia ziemi i huragany.
3 2 3