Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:25:10+01:00
Mała powierzchnia transpiracji
igły pokryte są woskiem, który chroni przed utratą wody
przeprowadzają proces fotosyntezy cały rok
30 4 30
  • eli5
  • Początkujący
2010-03-05T17:25:41+01:00
Igły roślin iglastych wykazują przystosowanie do ograniczonego parowania wody poprzez małą powierzchnię i skórkę pokrytą grubą kutykulą oraz substancją woskową. Aparaty szparkowe zagłębione sa w skórkę. Zwarta budowa miękiszu asymilacyjnego.
87 2 87