Odpowiedzi

2010-03-05T17:21:13+01:00
Fortepianista, pianista
skrzypek
kontrabasista, gitarzysta
wiolonczelista


Nie trzeba uszkadzać palców, można nim kierować na różne strony
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:21:45+01:00


Gdy do gry na instrumentach używa się smyczka dźwięk brzmi ładnie. :)

Jak nazywa się muzyk grający na:
fortepianie lub pianinie - Pianista
skrzypcach - Skrzypek
kontrabasie gitarze - Gitarzysta
wiolonczeli - wiolonczelista
altówce - altowiolista

Pozdro :D
4 1 4
2010-03-05T17:22:55+01:00
Instrumenty wydają bardziej wyraziste dziwięki i lepsze.
pianista
skrzypek
kontrabasista
gitarzysta
wiolenczelista
a tego ostatniego nie wiem
1 1 1