Odpowiedzi

2010-03-05T17:21:34+01:00
Co powiesz na : serce w środku a wokół niego ludzie,którzy się trzymają za ręce
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:21:35+01:00
U nas w kosciele jest taki plakat albo był rok temu juz niewiem ;p

to był Bóg na sroku trzymajacy serduszko bł na jakies łączce a tam taki mały słodziaszek dziecko ładnie to wyglądałam sprobuj ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:27:39+01:00
Np. dwie dłonie
albo w parku na lawce siedzi zakochana para, a obok przechodza ludzie ;D