Odpowiedzi

2009-10-21T16:07:29+02:00
Gdy jest to chłopak i dziewczyna to robią trelelele xD

A gdy są to 2 zwieżęta męskie to omijają siebie dalekim krokiem albo walczą ze sobą
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T16:07:38+02:00
Gdy na tym samym obszarze spotykają się dwa gatunki o podobnych(niemal identycznych) niszach ekologicznych to te gatunki zaczynaja konkurowac ze soba o byt, o pozywienie, ogolnie o przetrwanie.
10 4 10