Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:29:16+01:00
Chlorek cynku- ZnCl₂
siarczan VI potasu- K₂SO₄
węglan olowiu II- PbCO₃
siarczek miedzi II- CuS
azotan V srebra I- AgNO₃
fosforan V baru - Ba₃(PO₄)₂
5 4 5
2010-03-05T17:31:28+01:00
Chlorek cynku - ZNCl₂
siarczan VI potasu - K₂S0₄
węglan olowiu II - PbCO₃
siarczek miedzi II - CuS
azotan V srebra I - AgNO₃
fosforan V baru - Ba₃(PO₄)₂
9 2 9