Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:32:21+01:00
1.Utworzone z ziem drugiego i trzeciego zaboru pruskiego
2. w 1809 zostało powiększone o ziemie austriackie trzeciego zaboru
3. Napoleon Bonaparte, w Warszawie, 1807 rok
6 3 6
2010-03-05T18:09:25+01:00
-w 1807 na mocy traktatu w Tylży z ziem II i III zaboru Pruskiego powstało Księstwo warszawskie .
-Księstwo utworzył N. Bonaparte
-od 1809 roku Księstwo warszawskie powiększyło się o o ziemie III zaboru austriackiego
Władcą Księstwa był Ssaki król Fryderyk August, połączone wię było z Saksonią unią personalną
-KW posiadało ustrój monarchii konstytucyjnej
-naczelnym wodzem wojska w Księstwie Warszawskim był Książę J. Poniatowski. Liczyło ono około 50 tys, żołnierzy
2 3 2