Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:44:29+01:00
Napisz nagłówek "cukry w naszym życiu", później co to jest cukier i jego zastosowanie, znaczenie dla organizmu. Podział cukrów. obrazki i przykłady jedzenia zawierających cukry. ;)
JA BYM TAK ROBIŁA SPRAWDZALAM W NECIE I JEST DUZO FAJNYCH RZECZY CO BY SIE NADAWALY. TYLKO TRZEBA ZNAC STRONY. ;d POWODZENIA I DOBREJ OCENY ZYCZE. ;):d:d:d :p
2 3 2
2010-03-05T17:49:17+01:00
Jakieś zdjęcia produktów, które zaierają cukry najlepiej jak najwięcej zdjęć. krótko napisać coś o nich (o cukrach) na środku a dookoła zdjęcia;]
mogą być zdjęcia np.
-bananów
i innych produktów.
W informacji o cukrach napisz że niektóre sa dla życia człowieka ważne np. glukoza;]
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:49:47+01:00
Ja mam pomysł napisz taki dużu nagłówek ,,cukry w naszym życiu"
zrób plakat dodaj zdjęcie opisz w jaki sposób są potrzebne.