Odpowiedzi

2010-03-05T17:43:02+01:00
Hej!
Jestem na najwspanialszych wakacjach pod słońcem! Znajduję się nad morzem dokładnie to w Gdańsku:)) Jestem tam na koloniach z nauczycielem i różnymi dziećmi. My tam jeździmy na wycieczki i chodzi nad morzem. Nie które dzieci zachowują się inaczej niż pani każe. Mówi im aby nie wchodzili do morza tylko uczestniczyli w konkursie na najładniejszą budowlę z piasku.Ja się słucham pani i za to dostałam pochwałę:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:45:52+01:00
Warszawa, 22.07.2009r


Cześć.

Kilka dni temu wyjechałem z rodzicami nad morze do Łeby. Naprawdę rwelacyjne miejsce, koniecznie kiedyś musisz tutaj przyejchać !
Codziennie rano idziemy wzdłoż promenady nad morze, plaża jest naprawdę
piękna tylko woda troszkę zimna, ale mi nic nie jest straszne, prawie całe dnie spędzam na zabawie w wodzie. Bardzo też spodobały mi się wydmy.
Wieczory spędzam na robieniu zakupów, sprzedajątutaj wiele ciekawych pamiątek. Byłe również w lunaparku oraz poszedłem ze znajomymi na impreze,
było świetnie ! Jutro mam rejs statkiem, ale nie martw się za kilka dni
wracam do Warszawy to napewno Ci ze szczegółami opowiem !