Odpowiedzi

2010-03-05T17:43:12+01:00
W=2√50-√72+√8 = 2√25*2 - √36*2 + √4*2 = 10√2 - 6√2+ 2√2 = 6√2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T17:44:16+01:00
Wartość wyrażenia W=2√50-√72+√8 jest równa:
a) -3√2
b)√2
c)4√6

W=2√50-√72+√8=2*√25*2 - √36*2- √4*2=2*5 √2 +6 √2+ 2√2=
10√2 - 6 √2+ 2√2=6 √2

brak odpowiedzi - może d
2010-03-05T18:44:06+01:00
W=2√50-√72+√8=2*√25*2-√36*2-√4*2=2*5√2+6√2+2√2=10√2-6√2+2√2=6√2

Żadna z tych odpowiedzi nie jest prawidłowa.
1 3 1