Odpowiedzi

2010-03-05T17:56:22+01:00
-2x0,25+20x(-1,3-1,2)=-0,5+20x(-2,5)=-0,5-50=-50,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:16:57+01:00
-2 x ( - 0,5 )² + ( - 2 ) / -0,1 x [ - 1,3 + 6 x ( - 0,2 ) ] =
= -2x * 0,25 -2 / -0,1 (-1,3-12x)=
=-0,5x-2/ 0,13x+0,12x²=
jak jest kreska ułamkowa

-2x0,25+20x(-1,3-1,2)=-0,5+20x(-2,5)=-0,5-50=-50,5 - to jak jest aby znak dzielności


2010-03-05T20:00:49+01:00
-2 x ( - 0,5 )² + ( - 2 ) / -0,1 x [ - 1,3 + 6 x ( - 0,2 ) ]=-(0,5)+(-50)=(-50,5)