Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:04:23+01:00
-propozycja Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie wycieczek wszystkich uczniow do Katynia
-Policja w stolicy, na warszawskiej pradze,zatrzymala kierowce z bronia maszynowa
-Skarb panstwa musi zaplacic za zniszczenie lasow podlasia, ktore wyrzadzily losie
-przybywa wody w wisle, w Bydgoszczy ogloszono juz stan alarmowy
-w Gdynii rozpoczal sie proces 19 letniego chlopaka, ktory od wplywem alkoholu w ubieglym roku zabil 3 osoby
-rodzice niezyjacego syna,ubiegaja sie o mln zl od skarbu panstwa, a wszystko dlatego,ze chlopak przebywajac w wiezieniu popelnij samobojstwo( Czestochowa)
mam nadzieje,ze pomoglam;)
2010-03-05T18:22:24+01:00
*PiS chce przesłuchać Grada ws. córki Sobiesiaka
*Rodzinny gang wyhodował 85 kg marihuany
* "Gość Niedzielny" ma przeprosić Alicję Tysiąc.
* Rzeki przekraczają stany alarmowe
*Sejm zmienił zasady wypłacania "becikowego"
* Protest taksówkarzy w Warszawie.
*Właściciel bestialsko porzucił psa z wyrwaną łąpą.