Dokończ zdanie:
Główną rolę w pobieraniu wody z gleby odgrywa strefa włośnikowa korzenia. Zjawisko to polega na przenikaniu wody przez błonę półprzepuszczalną komórek włośnikowych, dzięki różnicy stężeń roztworu na zewnątrz komórki i w jej wnętrzu.
Proces ten nosi nazwę...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T17:57:54+01:00
PROCES TEN NOSI NAZWĘ OSMOZY*
*OSMOZA TO PRZENIKANIE SUBSTANCJI ZE STĘŻENIA WIĘKSZEGO DO MNIEJSZEGO.
2 5 2
2010-03-05T17:58:32+01:00
2010-03-05T18:02:07+01:00
Proces ten nazywa się OSMOZA. liczę na naj !!!.
2 5 2