Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T18:01:11+01:00
Arcybiskup metropolita:
Stanisław III Dziwisz od 2005 do teraz

Biskupi pomocniczy:
Jan Szkodoń od 1988 do teraz
Józef Guzdek od 2004 do teraz
Jan Zając od 2004 do teraz
2010-03-05T18:04:17+01:00
Mój biskup to: Władysław Ziółek
a biskupi pomocniczy to : Adam Lepa i Tadeusz Pękalski
2010-03-05T18:47:01+01:00
Diecezja Legnicka:
Biskup ordynariusz: ks. biskup Stefan Cichy
Biskup pomocniczy: ks. biskup Marek Mendyk