Cześć!!!:)Potrzebuję zadanie z matmy na już !!:) krzyżówka z obliczeniami :)

Zad.1.Oblicz.
a).15% liczby 75
b).28% liczby 450
c).36% liczby 60
d).52% liczby 105

Zad.2.Znajdź lixzbę jeżeli jej:

a).4% to 20: 1% tej liczby to 20:4=
więc 100% tej liczby to ....x100=.........
b).12% to 36: 1%tej liczby to 36:12=.........
więc 100% tej liczby to .......x100=........
c).26% to 13: 1% tej liczby to 13: ........=........
więc 100% tej liczby to ........x.....=..........
d).9% to 63 1% tej liczby to ......... : .........=...............
więc 100% tej liczby to .......................................
Zad.3.Rozwiąż krzyżówkę:
Poziomo:
1.60% liczby 440
3.15% tej liczby to 6
4.5% liczby 420
6.75% tej liczby wynosi 40,5
8.tyle procent liczby to jej 1/5
9.9% liczby 9500

Pionowo:
1.40% tej liczby to 8
2.15% liczby 280
3.90% liczby 450
5.tyle procent to cała liczba
7.25% tej liczby wynosi 12
8.tyle procent liczby to inaczej jej ćwiartka

Pierwszym osobom dam naj:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:23:54+01:00

Zad.1.Oblicz.
a).15% liczby 75 to 11,25
b).28% liczby 450 to 126
c).36% liczby 60 21,6
d).52% liczby 105 54

Zad.2.Znajdź lixzbę jeżeli jej:

a).4% to 20: 1% tej liczby to 20:4=5
więc 100% tej liczby to ...5.x100=...500......
b).12% to 36: 1%tej liczby to 36:12=...3......
więc 100% tej liczby to ...3....x100=....300....
c).26% to 13: 1% tej liczby to 13: .26.......=...0,5.....
więc 100% tej liczby to ..100......x..0,5...=......50....
d).9% to 63 1% tej liczby to ...63...... : ....9.....=......7.........
więc 100% tej liczby to ...7x100=700....................................
Zad.3.Rozwiąż krzyżówkę:
Poziomo:
1.60% liczby 440- 264
3.15% tej liczby to 6 - 40
4.5% liczby 420- 21
6.75% tej liczby wynosi 40,5- 54
8.tyle procent liczby to jej 1/5
9.9% liczby 9500 -855

Pionowo:
1.40% tej liczby to 8 - 20
2.15% liczby 280- 42
3.90% liczby 450- 405
5.tyle procent to cała liczba - 100%
7.25% tej liczby wynosi 12- 48
8.tyle procent liczby to inaczej jej ćwiartka 25%
2010-03-05T18:38:49+01:00
1.
a- 11,25
b- 126
c- 11,6
d- 57,75

2. a 5x100 = 500
b 36:12 = 3 , 3x100= 300
c 13;26=2 , 2x100=200
d 63;9 = 7 , 7x100=700

3. poziomo

1- 264
3- 40
4- 21
6- 54
8- 20%
9- 855

pionowo

1- 20
2- 42
3- 40,5
5- 100%
7- 48
8- 25%

proszę :)