Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:19:23+01:00
Bank "kurza stopa" oferuje pożyczki miażdżące konkurencje, oprocentowanie to tylko 5% w skali roku- my ślepo ufamy klientom :] jeżeli założysz u nas lokate to masz szanse wygrać wystrzałowe nagrody m.in samochody bmw, laptopy toshiba i telewizory lcd. stały procent na anszej lokacie 10 % w skali roku

NIE DAJ SIE NABRAĆ!!! MY NIE ROBIMY NASZYCH KLIENTÓW W JAJO:)
2010-03-05T18:27:22+01:00
Bank OXEN jest bankiem,który pomoże ci uzyskać najbardziej korzystny kredyt.OXEN oferuje pożyczki zabezpieczone nieodpłatnie nabytymi akcjami, oprocentowana według zmiennej stopy procentowej.Oferta usług Banku jest stale dostosowywana do zmieniających się uwarunkowań rynku oraz rosnących wymagań klientów. Bank wyróżniać się będzie zarówno pod względem osiągnięć na polu działalności biznesowej, jak i wyników finansowych. Pozycję tę umacnia największa sieć sprzedaży. Jednocześnie Bank instaluje nowe bankomaty i uruchamia kolejne terminale.