Odpowiedzi

2010-03-05T18:13:16+01:00
Np. po tym że uczęszcza do schooli albo jest ministrantem. Często chodzi do kościoła, nie wstydzi się swojej wiary.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:13:34+01:00
Osoba taka nie wstydzi się swojej wiary, w miejscach publicznych np. wykonuje znak krzyża przed kościołem czy symbolem religijnym, można ją spotkać kościele, nie dlatego, że musi, lecz, że chce, uczęszcza na lekcję religii.
1 2 1
2010-03-05T18:13:46+01:00
Na codzień stara się nie łamać przykazań Bożych
w niedzile chodzi do kościoła
pomaga osobom starszym


wiecej nie mam pomysłów
1 1 1