Odpowiedzi

2010-03-05T18:23:10+01:00
Należy wprowadzać w ruch ciało, które jest w ruchu i mały nacisk :):)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:23:11+01:00
Działąnia siłytarcia można zmienić w następujący sposób:
1.naprosciej powiedziawszy , w zależności od powierzchni po której ciało się porusza,posmarowac siało substancją o dużej gęstości ,np olej.
2.postawić na aerodynamiczny kształt ciała ,aby stawialo jak najmniejszy opór.
3.znniejszyc wagę ciała;d

dość;d pozdro