Zadanie 1
1) Kiedy ustanowiono święto Dzień Kobiet?

1910
1915
1900
1980
2) Jaki kwiat jest typowym prezentem na Dzień Kobiet?

Fiołek
Frezja
Róża
Goździk 3) W Tunezji święto Dzień Kobiet obchodzi się...

11 lipca
9 marca
13 sierpnia
1 września
4) W ilu krajach obchodzi się Dzień Kobiet?

53
23
33
56

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:22:50+01:00
Zad.1
1. 1910
2. Według mnie róża
3. 13 sierpnia
4. w 33 krajach
zad.2
1.kompozytorem i pianistą
2.Zelazowa Wola
3.1810
4.Paryż

Mam nadzieje ze pomogłam
2 3 2
2010-03-05T18:24:22+01:00
1. 1910
2. chyba róża
3. 11 lipca
4. 53
1. kompozytorem i pianistą
2.w żelazowej woli
3. 1810
4.Kraków albo paryz chybaa bardziej paryż