Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T18:19:51+01:00
Krótsza podstawa - 10 cm
Ramię - 4 cm
Dłuższa podstawa - 10 cm + 2× 5√3 cm = 10 cm + 10√3 cm
Wysokość - 2 cm
P= (20 cm + 10√3 cm) ÷ 2 × 2 cm = 20 cm² + 10√3 cm²

Dasz najjj
61 2 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:32:00+01:00
A=10
b=14√3
h=2

P=a + b × h/2
P=10 + 14√3 × 2/2
P= 10 + 14√3
P= 24√3 cm²

Odp. Pole trapezu wynosi 24√3 cm².
79 3 79