Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:24:25+01:00
W moim życiu maszyna do spełniania życzeń napewno zmieniła by tą szarą codzienność i monotonnię.Jedno życzenie,i spełnione marzenie.Kto by o tym nie marzył :)

Przosze o naj:)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T18:24:28+01:00
Moim zdaniem maszyna zmieniłaby całe moje dotychczasowe życie.dzięki niej mogłabym spełniać swoje marzenia i byłabym z tego powodu szczęśliwa.taka maszyna jest potrzebna każdemu z nas.gdyby taka maszyna istniała na świecie nie byłoby problemów i nieszczęśliwych ludzi
2010-03-05T18:58:46+01:00
Napewno życie byłoby dużo łatwiejsze.można byłoby sobie zażyczyć czego tylko się pragnie.robot mógłby pełnić funkcję twojego przyjaciela,a z drugiej strony nie było by to za dobre ponieważ człowiek by się rozleniwył bo wszystko by za niego robił robot.Dlatego ja nie chciał bym aby w moim życiu pojawił się robot który robiłby wszystko za mnie.Napewno troche byłoby fajnie ale tylko do czasu.